1. Twin

Twin

Temas:
    0
    Calificaciones:
    +40
    Vaya como que reforzaron a las Trickstars demasiado con una pila de cartas y a los Gouki no le sacaron mucho. Veo que KONAMI tienen preferencias, aunque pensandolo bien los Gouki es un deck de tener mucho cuidado con lo que le sacan. Es un deck que tienen tremendo potencial y que combinados con otros pueden hacer unas cuantas cosas.

• Me gusta Me gusta x 1
  2. Deset

Deset

Temas:
    3
    Calificaciones:
    +704
    Spoiler de Dark Savers
    furrys, vampiros y waifutech (waifusamuai o como quieran llamarle)

Skyfang Brigade
    The first look at Deck Build Pack: Dark Savers is here! A new theme based on swarming the field and generating advantage!

DBDS-JP023
    Kuugadan no Eiyuu Lafarl / Lafarl, Hero of the Skyfang Brigade
    Light Dragon / Effect
    LV8 2800/2200
    You can only use this card name’s (1) and (2) effects once per turn each.
    (1) If this card is Special Summoned: You can activate this effect; excavate cards from the top of your Deck, equal to the number of “Skyfang Brigade” monsters you control with different names, except “Lafarl, Hero of the Skyfang Brigade”, add 1 of the excavated cards to your hand, and shuffle the others into the Deck.
    (2) When an opponent’s monster effect is activated (Quick Effect): You can discard 1 “Skyfang Brigade” card; negate that activation.

DBDS-JP015
    Kuugadan no Hishou Recon / Recon, Skyscout of the Skyfang Brigade
    Wind Beast / Effect
    LV2 1000/500
    (1) During your Main Phase: You can Special Summon 1 “Skyfang Brigade” monster from your hand, except “Recon, Skyscout of the Skyfang Brigade”.
    (2) If another “Skyfang Brigade” monster is Special Summoned to your field while this card is already face-up: You can target 1 Set card on the field; destroy it.

DBDS-JP014
    Kuugadan no Gekishu Donpa / Donpa, Marksman of the Skyfang Brigade
    Wind Beast / Effect
    LV2 500/1000
    (1) During your Main Phase: You can Special Summon 1 “Skyfang Brigade” monster from your hand, except “Donpa, Marksman of the Skyfang Brigade”.
    (2) If another “Skyfang Brigade” monster is Special Summoned to your field while this card is already face-up: You can target 1 face-up card on the field; destroy it.

DBDS-JP019
    Kuugadan no Toushi Blavo / Blavo, Fighter of the Skyfang Brigade
    Fire Reptile / Effect
    LV4 1900/200
    (1) During your Main Phase: You can Special Summon 1 “Skyfang Brigade” monster from your hand, except “Blavo, Fighter of the Skyfang Brigade”.
    (2) If another “Skyfang Brigade” monster is Special Summoned to your field while this card is already face-up: You can activate this effect; all “Skyfang Brigade” monsters on the field gain 500 ATK/DEF until the end of this turn.

DBDS-JP017
    Kuugandan no Kenshi Beat / Beat, Swordman of the Skyfang Brigade
    Earth Warrior / Effect
    LV3 1200/500
    (1) During your Main Phase: You can Special Summon 1 “Skyfang Brigade” monster from your hand, except “Beat, Swordsman of the Skyfang Brigade”.
    (2) If another “Skyfang Brigade” monster is Special Summoned to your field while this card is already face-up: You can add 1 “Skyfang Brigade” monster from your Deck to your hand, except “Beat, Swordsman of the Skyfang Brigade”.

DBDS-JP022
    Kuugadan no Eichi Wiz / Wiz, Sage of the Skyfang Brigade
    Water Spellcaster / Effect
    LV7 1600/2800
    (1) If this card is Special Summoned: You can gain 500 LP for each “Skyfang Brigade” monster with a different name you control, except “Wiz, Sage of the Skyfang Brigade”.
    (2) When an opponent’s Spell/Trap Card is activated (Quick Effect): You can discard 1 “Skyfang Brigade” card; negate that activation.

DBDS-JP020
    Kuugadan no Koukou Sajita / Sajita, Solitary of the Skyfang Brigade
    Wind Wind Beast / Effect
    LV5 1200/2400
    You can only use this card name’s (1) effect once per turn.
    (1) If this card is Special Summoned: You can inflict 500 damage to your opponent for each “Skyfang Brigade” monster with a different name you control.
    (2) Your opponent cannot target “Skyfang Brigade” monsters you control for an attack, except this one.

DBDS-JP026
    Kuugadan Shuuren / Skyfang Brigade Training
    Continuous Trap Card
    You can only use this card name’s (1) effect once per turn.
    (1) If a “Skyfang Brigade” monster(s) you control is destroyed by battle or an opponent’s card effect: You can target 1 of those monsters; Special Summon 1 “Skyfang Brigade” monster from your Deck whose Level is lower than the original Level of that monster.

DBDS-JP024
    Hiryuutei – Fandra / Dragon Airship – Fandra
    Field Spell Card
    (1) Before you draw during your Draw Phase: You can add 1 “Skyfang Brigade” monster from your Deck to your hand instead of drawing.
    (2) If you control 5 “Skyfang Brigade” monsters with different names: You can send this card from your Field Zone to the GY; destroy all cards your opponent controls, but your opponent takes no further damage until the end of this turn.

--
    De los skyfan mi favorito es el gato con espada, pero esa waifu con armadura me resulta intrigante

EDIT:

[OCG] The Valuable Book 20 Promos
    So have you ever been bothered by the lack of Dragon’s Mirror or Five-Headed Dragon for Spellcasters? Well here’s two cards for you.

VB20-JP001 クインテット・マジシャン Quintet Magician
    Level 12 DARK Spellcaster Fusion Effect Monster
    ATK 4500
    DEF 4500
    Materials: 5 Spellcaster monsters
    Must be Fusion Summoned and cannot be Special Summoned by other ways.
    (1) If this card is Fusion Summoned by using 5 Spellcaster monsters with different names as materials: You can destroy all cards your opponent controls.
    (2) Cannot be Tributed or be used as a Fusion Material, and cannot be destroyed by card effects.

VB20-JP002 円融魔術 Magicalize Fusion
    Normal Spell Card
    You can only activate 1 card with this card’s name per turn.
    (1) Fusion Summon 1 Spellcaster Fusion Monster from your Extra Deck, by banishing monsters you control or have in your GY as Fusion Materials.

• Me gusta Me gusta x 3
    Última edición: 15 Ene 2018 a las 08:05
  3. ~Axel~

~Axel~

Temas:
    30
    Calificaciones:
    +3,101
    Me gutan.

4. Sinuba

Sinuba

Temas:
    9
    Calificaciones:
    +509

¡Al fina el boss de ATK alto que quería para el Mago Oscuro!

Y que cabrones los de Konami. La que sale en la magia es la misma que la de Dark Horizon...y todavía no existe. Un gran diseño malgastado en magias y trampas. ¡Que le dan ya una forma de monstruo!

5. Autor
    Universal

Universal

Temas:
    11
    Calificaciones:
    +1,065
    Si Sinuba cambio varias cartas suyas para poder joderme a Chaos Max, quizá yo deba meterme un Honesto por si acaso tengo que enfrentarme al mago XD

Sinuba estará feñiz, ya tiene su Dark Magician boss (en términos de ataque)

El arquetipo nuevo pinta interesante. Aunque como parece que no tendrá cartas del anime, casi mejor no comprarlo y ahorrar.

6. ~Axel~

~Axel~

Temas:
    30
    Calificaciones:
    +3,101
    ¿Y a qué le vas a hacer target? ¿Al aire? Porque te recuerdo que esa cosa revienta todo el campo.

7. Autor
    Universal

Universal

Temas:
    11
    Calificaciones:
    +1,065
    Pero al hacerlo... ¡Aparece Deep Eyes de la mano XD! Keeper of the Shrine podría protegerme también del ataque.

8. ~Axel~

~Axel~

Temas:
    30
    Calificaciones:
    +3,101

9. Deset

Deset

Temas:
    3
    Calificaciones:
    +704
    V-Jump Promo for February 2018 Announced
    With its name and artwork but the effects are secret, as per usual.

Next month’s promo is “Ryuumadou no Shugosha” (Keeper of Dragonic Magic)

It’s a Level 4 DARK monster

The card is noted to be very useful in supporting Fusion Summons.

It’s also stated to be a card that works extremely well with “Dark Magician the Dragon Knight”.

debe ser uno de esos monstruos que fusionan por eff, y posiblemente un buscador de spellcasters

10. Twin

Twin

Temas:
    0
    Calificaciones:
    +40
    El del medio me la juego que es un vampiro y la otra tiene tremenda pinta, entre cyberse, guerrero o a lo mejor psiquico.

11. Sinuba

Sinuba

Temas:
    9
    Calificaciones:
    +509
    A mí me parece máquina XD

12. MegaMagner

MegaMagner

Temas:
    1
    Calificaciones:
    +171
    Parece más Topologic versión idol

13. Twin

Twin

Temas:
    0
    Calificaciones:
    +40
    Si fuera máquina no tuviera la cara de una persona. Esta se parece a la onda de los X- Saber que tenia cuerpos roboticos pero eran guerrero, bestia o bestia-guerrero.

14. Deset

Deset

Temas:
    3
    Calificaciones:
    +704
    pero los superrobo, parecian warrior y eran machine, trollnami pone el tipo que se le inchan los cojones

y por eso el codename es "waifutech" en lo que obtengo más información, aunque en verdad espero que sean warriors y no cyverce como trollnami trata de saturarnos últimamene

15. Twin

Twin

Temas:
    0
    Calificaciones:
    +40
    Lo mejor es esperar a que ponga la informacion 100% real. A lo mejor me equivoque pero a mi no me da ninguna pinta de maquina, aunque actualmente ya no se ni que creer, hay mucha confucion cuando sacan una maquina, un cyberse (a estos casi siempre le ponen un fondo particular, un warrior, un psychic, etc. Hasta puede confundir dragones con wyrm o con otra cosa que me ha pasado mucho.

Compartir esta página

Cargando...